czwartek, 8 września 2016

Opróżniam moją kosmetyczkę - tydzień 6.

Cześć!

Wyzwanie dla blogerek powoli dobiega końca. W ostatnim poście mamy pokazać Wam produkty do pielęgnacji stóp i dłoni. 

Jeśli chodzi o to co jest dla mnie ważne - to przede wszystkim czystość dłoni. Do mycia używam antybakteryjnych mydełek w płynie Carex oraz mydeł w płynie Isana. Co do mydeł w kostce to nie jestem ich wielką fanką, ale kiedy już trzeba to sięgam po mydła z Alterry.


W pracy, gdy często nie ma czasu iść umyć rąk na pomoc przychodzi mi żel antybakteryjny. Zawsze mam go w fartuchu i w razie potrzeby wykonuję takie oszukane mycie.


By moje dłonie wyglądały o wiele lepiej wystarczy usunięcie brzydkich, suchych skórek. Najlepszym żelem do tego jaki znam jest ten z Sally Hansen, mam go już półtorej roku, a jak widać do dna jeszcze sporo brakuje (a skórki wycinam co 2 tygodnie). Czasem gdy nie mam ochoty szarpać się z pilniczkami resztki hybryd spiłowuję pilnikiem do paznokci od Scholla. Moim ulubionym kremem do rąk jest krem z granatem od Alterry, chociaż kremy Evree też uwielbiam. Często do kremu dodaję olej kokosowy.

Jeśli chodzi o stopy to moim ulubieńcem już na zawsze będą złuszczające skarpety z L'biotici, no po prostu rewelacja :D Kiedy nie stosuję skarpet twardy naskórek ścieram elektrycznym pilnikiem FussWohl z rossmanna. Stopom funduję co wieczór porcję kremu, obecnie jest to krem z Alverde. Raz na jakiś czas zafunduję stopom maseczkę. W upalne dni sięgam po mgięłkę do stóp FootWorks od Avon.


Dopełnieniem pielęgnacji jest tylko piękny manicure, a od tego mam już swoich pomocników :)




2 komentarze:

  1. Nie znam żadnego z tych produktów.
    Podoba mi się zdobienie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z kremem do rąk z Alterry, dziękuję :)

      Usuń

© Agata | WS.