środa, 31 sierpnia 2016

Opróżniam moją kosmetyczkę - tydzień 5.

Cześć!

Z lekką obsuwą, ale jest. Dzisiaj przedstawię Wam zapachy w mojej kosmetyczce. Nie mam ich dużo, ale skoro wyzwanie podjęłam to pokażę Wam moje perfumy, wody toaletowe oraz mgiełki. 



Szczerze powiedziawszy nie przepadam za przesadnym perfumowaniem się. Zrozumieją to wszyscy Ci którzy dojeżdżają busami do pracy czy szkoły. Może powstać mieszanka wybuchowa...

Gdybym miała określić swoje preferencje to zdecydowanie idę w świeże cytrusowe zapachy. Chociaż nie pogardzę też tymi słodkimi, ale też bez przesady. Owadów do siebie nie chcę zwabiać ;)

Nie znam się też na perfumach pod względem nut bazy, serca i głowy. Wydawać się to może dziwne skoro pracuję w drogerii. Nie znam się na tym dobrze, za to klientom zapachy zawsze opisuję tak jak ja je czuję.

Bez zbędnych ceregieli, moje zapachy mogę podzielić na dwie grupy: cytrusowe/świeże oraz słodkawe/kwiatowe.


W pierwszej grupie znajdziecie u mnie:
  • Summer White Bright / Avon
  • Ocean Sun / Gabriela Sabatini
  • Juicy Moisture Lily and Gardenia / Avon
  • Be Joyful / Avon
  • Scent Essence Wild Bergamot / Avon
Tutaj moimi ulubieńcami są Ocean Sun oraz Be Joyful.



W drugiej grupie znalazły się:
  • Free Spirit / Malizia
  • Fly High / Mexx
  • Black / Lady Gaga
  • Scent Essence Blushing Raspberry / Avon
  • Pur Blanca / Avon
  • Be Romantic / Avon
W tej grupie góruje u mnie Mexx oraz Lady Gaga.

A Wy znacie któryś z tych zapachów? :)

4 komentarze:

  1. Lady Gage znam i lubię ten zapaszek ale reszty jeszcze nie poznalam choć lubię tez avonowskie zapachy 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście polecam, nie utrzymują się zbyt długo, ale są ładne i tanie :)

      Usuń
  2. Mgiełki z Avon również lubię. Przypomniają mi czasy gimnazjum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez Ciebie zdałam sobie sprawę ile już czasu minęło od gimnazjum ;p

      Usuń

© Agata | WS.