poniedziałek, 1 lutego 2016

NOWOŚCI - styczeń.

Cześć!

Bez zbędnych ceregieli przejdźmy do konkretów (no dobra, po prostu zaraz wychodzę do pracy i nie mam czasu bu się specjalnie rozpisywać :D )

W tym miesiącu zrealizowałam aż kilka moich zachcianek na rok 2016, kilka hybryd Semilac, paleta The Balm i Zoeva. W tym miesiącu  kupię pędzle Zoevy do makijażu oka! :)




















Jak same widzicie trochę tego jest, ale...

Moim wielkim postanowieniem jest wykończyć wszystkie zapasy, a kupować nowe produkty, gdy te, których aktualnie używam powoli ukazują swoje dno. Dzięki temu zaoszczędzę miejsce w szafce, no i fundusze aż tak nie ucierpią :D Życzcie powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam cienie z Inglota i w planach mam uzupełnienie swoich zapasów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też je polubiłam, chociaż mam tylko 2 :) no to robisz zupełnie inaczej niż ja zamierzam :D

      Usuń
  2. bardzo fajny ten peeling z Isany. pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze go nie używałam, ale limitkom peeligowym nigdy nie odmawiam miejsca w moim koszyku :D

      Usuń
  3. Dużo nowości i fajne one!

    Masz aż dwie paletki, które i ja bym przygarnęła. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto odkładać pieniążki na nie, są genialne, chociaż ta z Zoevy bardziej mi się podoba :D

      Usuń

© Agata | WS.