poniedziałek, 13 lipca 2015

Recenzja płytki BP-75 od BPS

Cześć,

dawno mnie tu nie było i już wiem, by nie obiecywać niczego. Czasem są takie dni, albo i tygodnie, że życie przerasta, a czasu ciągle mało jak i snu. Komputer odpaliłam może z 5 razy od ostatniego posta. Chęci do pisania brakowało, a grafik uniemożliwiał napisanie nawet krótkiego spontanicznego posta. 

Dzisiaj zrecenzuję płytkę BP-75 od BPS.


Bardzo dużym zaskoczeniem było dla mnie przy otwieraniu paczki fakt, że małe okrągłe płytki przyszły w papierowym pudełeczku, charakterystycznym dla płytek MoYou London jak i nowych dużych płytek od BPS. Jednak ja swoje płytki trzymam w pojemniku po kremie, więc i kartonik wylądawał w koszu, mimo uroczego designu.

Płytkę dostaniecie za 2,99$, a w obecnej promocji za 2,39$. 
Produkt znajdziecie pod tym linkiem - klik.


Na płytce znajduje się 7 wzorów, z czego trzy na całą płytkę paznokcia. Z zastrzeżeniem, że piórka po prawej stronie są zdecydowanie krótsze, więc dziewczyny z bardzo długimi pazurkami będą zawiedzione.  Mnie urzekły właśnie wzory na cały paznokieć jak i duże pawie piórko. Najmniej przypadł mi do gustu smok w lewym górnym rogu.


Jeśli o jakość płytki chodzi to otrzymujemy jak zawsze genialny produkt, który będzie spisywał się bardzo dobrze. Wzory bez problemu odbijają się (no może poza ostatnim - kilka prób a efekt ten sam, mimo to nie przeszkadza mi to, może to kwestia większej wprawy i wyczucia akurat tego wzoru).

Ja wyczarowałam takie oto zdobienie, gdzie na paznokcie u palca serdecznego i środkowego nałożyłam dwie warstwy stempli w dwóch kolorach :)


Moja ocena: 5/5

Inne ciekawe produkty do paznokci znajdziecie w dziale nail art.


Przypominam Wam, że możecie również skorzystać z kodu, umożliwiającego Wam uzyskanie 10% rabatu na nieprzecenione artykuły w sklepie BORN PRETTY STORE 


2 komentarze:

  1. ieknie, ja niestety nie umiem tak zdobic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie umiałam, do czasu :) chociaż i tak poszukuje stempla idealnego, bo moje podziałają tak jak należy do czasu a potem dupa zbita... najpierw niech odrosną, bo są masakrycznie krótkie...

      Usuń

© Agata | WS.