wtorek, 5 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 roku i co dalej?

Cześć!

Czas podsumować miniony 2015 rok oraz zaplanować kolejny...


Założenie bloga lub kanału na YT chodziło mi po głowie od połowy 2014 roku. Drugą opcję musiałam pozostawić w sferze marzeń, po prostu nie miałam, ani nie mam do tej pory warunków do tego. Pozostał blog. Założyłam go 2 stycznia, a pierwszy post ukazał się kilka dni później. Na blogu zamierzałam pokazywać moje zdobienia paznokci, makijaże, recenzje kosmetyków oraz moje prace fotograficzne. Jeśli mnie śledzicie to wiecie jak wyszło w praniu...

Nadal zamierzam prowadzić bloga i pisać dla Was :) Dzięki mojej obecności w blogosferze nastąpił przełom w moim pojmowaniu kosmetycznego świata. Oto czego nauczyłam się w 2015 roku:


Właśnie te rzeczy dały mi niesamowitą radość z wykonywania makijażu, dodatkowo dzięki dobrej pielęgnacji doprowadziłam moją skórę twarzy do stanu, który mnie zadowala. Hybrydy chyba są moim odkryciem roku i dzięki nim mogę cieszyć się długimi pazurkami :)

W tym roku chcę zainwestować w kilka rzeczy, za to wysokiej jakości. Marzą mi się:


Oraz jedna pomadka, o istnieniu której większość Polek nie wie :) i niech tak pozostanie, póki ja sobie jej nie kupię...

Co do życia prywatnego, to w ubiegłym roku podjęłam kilka ważnych decyzji. Przeżyłam także kilka niesamowitych momentów:
  • zrezygnowałam z pracy w call center
  • dostałam pracę w Rossmannie
  • zaręczyłam się
  • zerwałam kontakty z pseudo przyjaciółmi
  • dopieszczałam znajomość z tymi, którzy zasługują na moją uwagę
  • spotkałam Ewę - Red Lipstick Monster
  • zobaczyłam i usłyszałam legendy punk rocka: Nikę z Post Regimentu, El Bandę, Sedes, Defekt Muzgó z Siwym na wokalu
  • podjęłam jedną z ważniejszych decyzji rzutujących na rok 2016

Co planuję na 2016 rok?
  • doskonalenie umiejętności makijażowych oraz poszerzanie ich o nowe techniki
  • zakup produktów makijażowych z wyższej półki
  • doskonalenie metod wykonywania zdobień lakierami hybrydowymi
  • przeprowadzenie się do innego miasta
  • zmiana miejsca pracy, co związane jest z przeprowadzką (oczywiście nadal będzie to Rossmann)
  • doskonalenie się w byciu dobrym materiałem na żonę
  • prowadzenie domu najlepiej jak będę potrafiła
  • osiągnięcie najwyższego level'u w organizacji przestrzeni
  • nauczyć się gotować tradycyjne potrawy oraz próbować coraz więcej przepisów
  • przeżyć jeszcze lepszy rok
I właśnie tak widzę poprzedni rok. Zaś na nowy nie mam póki co innego planu. Trzymajcie kciuki, by mi się udało dokonać tego, co zaplanowałam :)


4 komentarze:

  1. Życzę Ci w tym roku jeszcze większych sukcesów blogowych, ale i nie tylko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dla Ciebie także wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  2. chyba rozpoznalam cie pod filmem maxineczki jesli to bylas ty jako komentujaca:)

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.