wtorek, 17 marca 2015

Czas na kawę!

Cześć, czołem! :)

Dzisiaj zdobienie, które siedziało mi w głowie od dłuższego czasu. Kolory, pomysł, a z realizacją było krucho, dosłownie krucho... Pierwsza próba była nieudana co mnie niestety podłamało, ale wróciłam i zdziałałam cuda :)





Mi efekt przypadł do gustu, chociaż naklejki zamawiane u innego sprzedawcy - błąd, wzory fantastyczne, ale niestety kruszą się i ciężko z nimi pracować. Trudno, jakoś wyszło, chociaż teraz na przyszłość wiem, żeby tego konkretnego sprzedawcy unikać i zamawiać z już sprawdzonych źródeł...



 Do zdobienia wykorzystałam:
  • odżywka GR NAIL EXPERT BLACK DIAMOND HARDENER - baza
  • odżywka GR NAIL EXPERT 4 IN 1 COMPLETE CARE MULTI-PURPOSE - top
  • lakier GOLDEN ROSE RICH COLOR nr 133
  • lakier żelowy AVON GEL FINISH - GLIMMER
  • naklejki wodne 
  • taśma do zdobień
Muszę też się pochwalić kilkoma rzeczami: wysprzątałam mieszkanie do końca, przyszła moja paczka z BORN PRETTY STORE i chyba zrobię posta o moich nowościach. Pochwalę się też sufletem, który upiekł mi mój Ukochany w sobotę, o! Pasuje kolorem idealnie do mani :) A Wasi mężczyźni co ostatnio miłego dla Was zrobili? Pochwalcie się :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podoba mi się ten wzór na środkowym palcu w paseczki ;)


    Pozdrawiam!
    Triki Weroniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, proste w wykonaniu a efekt powalający :)

      Usuń
  2. Paznokcie naprawdę robią wrażenie :) są nawet, powiedziałabym, ekskluzywne :)
    Suflet - mniam! :)
    Robisz fajne, nieco artystyczne zdjęcia, zresztą widać po miniaturze, że fotografia nie jest Ci obca!
    Ja sama nieco się nią zajmuję, ale jeszcze wiele, wiele musze się nauczyć.
    Pozdrwaiam, strudelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jakiś czas się interesuje fotografią, niestety ograniczenia finansowe blokują mnie w rozwijaniu pasji, ale dzięki prowadzeniu bloga aparat nie poszedł w odstawkę i działam :) Ja jestem samoukiem i jestem pewna, że też sobie dasz radę, w razie pytań, śmiało zapraszam do mnie i podzielę się moją wiedzą w temacie fotografii :)

      Usuń
  3. cieszy mnie to, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.