środa, 18 marca 2015

Paczka od BORN PRETTY STORE

Hej!

Dzisiaj pochwalę się Wam rzeczami, które zamówiłam na BPS, stronie, która robi furorę wśród stemplomaniaczek, ale nie tylko. Doszła wczoraj po ponad miesięcznym oczekiwaniu na nią, 
w sumie dobrze się składa, sama zrobiłam sobie trafiony prezent na moje jutrzejsze urodziny, na dodatek 21... To takie smutne, coraz bliżej 30, a nic co chciałam mieć lub osiągnąć w życiu nie zostało osiągnięte, i jest dalekie do realizacji. Za to mam tutaj Was i bloga, To pociesza i zajmuje mi nieco czasu przez co nie myślę o tych nędznych aspektach :) 

Lecimy!



 Koperta, tak dobrze mi znana, tak długo wyczekiwana...


 Zbiorowa foteczka :)


 Płytka BP-05, już dawno temu chciałam ją zamówić, ale zostawiłam ją na drugi rzut. Nieco żałuję, że tak późno sobie ją zamówiłam, bo ornamenty to coś co uwielbiam, wzory pięknie się odbijają i pięknie wyglądają na pazurkach.
Cena: 2,99$


Płytka BP-30, kupiona wyłącznie dla pawich piór, chociaż teraz wiem, że inne też będą przeze mnie wykorzystywana, jakość jak zwykle najwyższa, nie ma się do czego przyczepić.
Cena: 2,99$


 Dwie duże płytki, wcześniej z racji mojego pedantyzmu chciałam kupować tylko te okrągłe, ale wzory na dużych były tak genialne, że nie mogłam się powstrzymać. Na tych dwóch się nie skończy, zwłaszcza, że 26 marca BPS wypuszcza nowe płytki z serii BP-L00X i kilka z nich skradło mi serce!


 Płytka BP-L007, śliczne ornamenty, po prostu je lubię i nigdy ich nie za dużo! :)
Cena: 5,99$


 Płytka BP-L003, wzory na całe paznokcie, czyli takie jakie lubię najbardziej i głównie z takich korzystam. Płytka jest moja z racji wzorów nadających się do robienia naklejek. Jakość pierwsza klasa, poza faktem, że nieco musiałam odgiąć płytkę, by dało się normalnie ściągnąć nadmiar lakieru. Cena: 5,99$


Pędzelek do eyelinera, cienki, miękki, precyzyjny. Jest okej, chociaż nie urywa wiadomo czego :P
Cena: 0,99$


 Drugi pędzelek zakupiony z myślą o usuwaniu lakieru ze skórek i okolic płytki, które zostały pomalowane, a nie powinny, chyba każdej z nas się to zdarza. Przy okazji idealnie też nada się do usuwania nadmiaru z naklejek wodnych czy tych robionych na stemplu.
Cena: 0,99$


 Kredy zmywalne do włosów, wiadomo co się będzie działa, ale poczekam na odpowiednią okazję, aby sobie pokolorować włosy :) Kolorowe ombre na jeden dzień, czemu nie? :)
Cena: 0,99$ za sztukę


Szablony do brwi, ułatwiają sprawę uzupełniania brwi, natomiast muszę się nauczyć nimi posługiwać, aby osiągnąć symetryczny efekt, ale metoda o wiele szybsza niż wypełnianie odręczne brwi, popróbuję i z całą pewnością osiągnę odpowiedni efekt :)
 Cena: 0,99$


 Naszyjnik z galaktycznym wzorem na przywieszce, ślicznie mieni się w słońcu, osobiście chyba podmienię jedynie naszyjnik, ale i w takiej postaci podoba mi się.
Cena: 2,99$


Zielony stempel, jest genialny, dobrze odbija, chociaż wymagał zmatowienia. Działa tak jak tego oczekiwałam, więc jestem zachwycona. Kupiłam go tylko dlatego, że mój stempel z essence przestał odbijać, a jak się dzisiaj okazało to jednak działa. Dzięki temu mam dwa stemple i robienie stemplowych naklejek będzie znacznie szybsze :)
Cena: 3,47$

Część z rzeczy była przeceniona, część z moich zakupów nadal jest w promocyjnych cenach. 
W BPS promocje są zawsze, co trochę wprowadzane są nowe okazje, więc warto się przyglądać i łowić te okazje. Chyba każda z dziewczyn lubi słowa promocja, obniżka, etc. :)

A które rzeczy Wam przypadły do gustu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS.